03 November 2010

taggie*winks

aiseyy. kena tag dgn scha commeyy. seorang budak yg comel. act, dah lama aku tak kena tag ni. tapi takpe, aku menerima dgn hati yg tebuka. *ayat pasrah gile

1. nama sebenar aku. Nur Farah Liyana. Yaya tuh aku dapat ilham dari Liyana ; buang li dengan na ye. haha*
2. aku tahun nih msk 19 tahun. omg! dah tuwe. tapi muka still muda bep.*sambeyy angkat kening tinggi-tinggi
3. buddies aku selalu ckp aku tak mactured. aku pun tak tahu pasai apa. tapi tak pe, aku redha. :D
4. hobby aku banyak. tapi aku paling-paling suka buat adalah tidow ; chatting ; shopping ; lepak ; buang masa; ; online ; bla..bla..bla..
5. aku sekarang tgh menuntut di Kolej Matrikulasi Pulau Pinang 
6. aku sorang yang agak blur kekadang dan suka shopping. aku suka habeskan duet aku fr heels. waaaa. suke-suke :)
7. cita-cita aku ****** dan aku nak sgt pergi Vanice. tue tempat honeymoon aku.*smbeyy buat muke gatal*
8. no phone aku 013-3*****3
9. aku benci giler laki ungentlemen dan hipokrit. klu ade laki hipokrit aku mcm nak sepak-sepak je face dorang tue. e, geram-geram. *emo laa pulak
10. aku suke sgt snap picture. <3
11. aku gune hanfon cikai je. K770i.
12. aku pon dikenali jugak sebagai monxta bby. aku suka dats name. cute sgt.
13. bila aku bosan, aku suka edit gambar, tangkap gambar diri sendri. haha
14. ak suke merayau-rayau d mall bila bosan.
15. aku ada facebook; myspace ; tagged ; friendster ; twiitet ; and add lahh aku ye. *dgn muke tak tau malu
16. aku ambik course sc hayat and class aku H2P3.
17. aku tak suka class aku tue sebenarnya.
18. aku sorang yang baik hati dan penyabar *perasan sebentar
19. aku cinta my parents ; monxta keeper aku *ily!
20 aku sayang my super dupper buddies
21 aku start blogging time form five. tp aku dah delete blog aku yg lama dulu sebab *dirahsiakan sebabnya*
22. aku takut chalie. adoi. fobia weyy.
23. besdayy aku 21-Disember-1991
24. aku study bila nak exam je. aku pemalas gile nak study. haha
25. aku tak suka benda yg kotor. tambahan makanan yg tak bersih. *eeyuuui        


scha, terima kaseh sbb tag saye :)
but, saya taknak tag sesapa. haha. 
baek kan aku? *muke perasan siot*
  

No comments:

Post a Comment