25 October 2010

gembira

Harini, tadi aku jual buku rujukan kat budak2 PDT. laku habes bep. Tapi untung nya tak lah bnyk sgt. Tapi fr dorang, sedekah je lahh :) Harap2 korang tidak bejaya lahh yea. esok pulak hari last aku exam fr this semester. akhirnya, habis jugak. tapi harapan aku msti lah nak dapat yang tebeak kan. sama gak dgn kawan-kawan aku. tawakal, harap Allah memberi yang terbaik fr kita semua^^ hati aku mronta-ronta sebab tak sabar nak balik perlis, haha. Perlis Waiting fr Me okeyy (: nanti bermula laa sem baru. mesti lagi kalut dari nih. omg! btw, duit elaun aku nak plan betul-betul supaya tak menyesal. huhu -.-" Esok pula tak tau nak balik dgn sapa, aku dlm dilema. keh2. ayah ckp nak dtg ambik tapi ada orang suruh aku balik dgn dia. mcm mana yea? tunggu esok lahh jawapnya. tapi aku gembiraa lah sgt sebab by tomorrow, everythings done! :DD

No comments:

Post a Comment